روستای پررود

الموت غربی

روستای پررود

الموت غربی

روستای پررود

روستای پررود، در بخش رودبار الموت غربی(رودبار شهرستان) حدود شصت کلیومتر و یک ساعت فاصله از قزوین و در شمال قزوین قرار دارد و با استان گیلان و بخش اشکورات همسایه است. زبان مردم پررود تاتی گیلکی است و با مردمان جنوب مازندران و گیلان همزبان و فرهنگ هستند. محصولات کشاورزی روستا فندق و اخته زغال و برنج و گردو می باشد. امامزاده کنعان از نوادگان امام سجاد علیه السلام زیارتگاه اهالی روستا و دیگر مردم رودبار است.
سامانه اطلاع رسانی پیامکی روستای پررود:
10005000010000

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

سامانه پیامکی پررود

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۴۸ ب.ظ

به اطلاع هم محلی های بزرگوار می رسانیم، که سامانه اطلاع رسانی پیامکی روستای پررود توسط دهیاری پررود، راه اندازی شده و آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات و شکایات اهالی محترم می باشد.

جهت ثبت نام و مبادله اخبار و ارتباط با دهیار روستا جناب آقای علیزمان علیمحمدی، نام و نام خانوادگی خودتان را به شماره سامانه پیامکی روستای پررود ارسال فرمایید.

شماره سامانه اطلاع رسانی پیامکی    10005000010000

و این شماره را به نام سامانه پیامکی دهیاری روستای پررود در گوشی خودتان ذخیره نمایید.

اطلاع رسانی کنید تا اهالی دیگر هم نام خودشان را به این شماره ارسال کنند، چرا که این شماره بدون داشتن شماره موبایل بزرگواران کاربردی ندارد و غیر قابل استفاده خواهد ماند.

اگر مراسمی در پیش دارید مثل جشن عروسی و دور از شما ترحیم و دیگر مراسمات که نیاز به اطلاع رسانی می باشد، حتماً اجمالی از متن مورد نظر را به این شماره پیامک کنید و یا با آقای علیمحمدی تماس بگیرید، و یا در فرم تماسی که در منوی بالای همین وبسایت هست به صورت خصوصی برای حقیر بنویسید.

مهمّ:

برای قرار دادن اطلاعیه ی ترحیم و یا کارت دعوت عروسی و یا کارت زیارت  در همین وبسایت، حتماً آنها را اسکن کنید و یا عکس بگیرید و به این ایمیل motakef@chmail.ir  ارسال نمایید، و یا به دست حقیر برسانید. برای کارت دعوت عروسی، عکس داماد و پدر عروس و پدر داماد را هم ارسال کنید و همچنین عکس زائر کربلا و حج عمره و تمتع، تا در این وبسایت و برای سالیان طولانی به یادگار محفوظ بمانند.

به زودی وبسایت امامزاده کنعان علیه السلام و دهیاری پررود  نیز راه اندازی خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی