روستای پررود

الموت غربی

روستای پررود

الموت غربی

روستای پررود

روستای پررود، در بخش رودبار الموت غربی(رودبار شهرستان) حدود شصت کلیومتر و یک ساعت فاصله از قزوین و در شمال قزوین قرار دارد و با استان گیلان و بخش اشکورات همسایه است. زبان مردم پررود تاتی گیلکی است و با مردمان جنوب مازندران و گیلان همزبان و فرهنگ هستند. محصولات کشاورزی روستا فندق و اخته زغال و برنج و گردو می باشد. امامزاده کنعان از نوادگان امام سجاد علیه السلام زیارتگاه اهالی روستا و دیگر مردم رودبار است.
سامانه اطلاع رسانی پیامکی روستای پررود:
10005000010000

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

اقلیم چهارم | شماره سوم

جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ق.ظ

اقلیم چهارم با یک سال تلاش، سومین شماره خود را منتشر می کند. این نشریه الکترونیکی که حاصل فعالیت داوطلبانه گروه تورکتاب و فرهنگ دوستان الموت است، برای سومین بار شنبه 2اسفند93 وارد عرصه مجازی می شود.

اقلیم چهارم دراین شماره سرمقاله، گزارشی درباره نواها و آواهای الموت، کنایات و تشبیهاتی از کتاب مجمل رشوند، لغت نامه گلنا،گفتگوبی با مدیر نشر آموت، ناشربرگزیده کشور، "الموت حلقه زرین مطالعات عصرآهن" خلاصه ای از نتایج کاوش های باستان شناسی الموت، اشعار و داستان های کوتاه، جریان زندگی و برخی از باورهای مردم الموت در گذشته را بیان می دارد. علاوه بر این اقلیم چهارم با معرفی امامزاده های الموت غربی و همچنین یادداشت های محیط زیستی،"پنجره ای روبه مهتاب" گفتگویی با یکی از فعالان اجتماعی الموت، به بیان دغدغه های مشتاقان فعالیت های جمعی می پردازد.

گفتنی است نخستین شماره اقلیم چهارم در اسفند ماه 1392و شماره 2 آن در مردادماه 1393منتشر شد که مورد اقبال وسیع اهالی عرصه قلم و دوستداران فرهنگ این مرز و بوم قرار گرفت.

برای دریافت نسخه الکترونیکی نشریه اقلیم چهارم، به وبلاگ http://booktour.blogfa.com و برای دریافت نسخه های پرینت شده آن با شماره تلفن09126052106 تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت فایل pdf اقلیم چهارم کلیک کنید

دریافت
حجم: 5.42 مگابایت

منبع مطلب: بزم جولادک

نظرات  (۱)

با سلام و عرض خسته نباشید ...!
دوست عزیز ما به تازگی سایت آموزشی فارس لرن را راه اندازی کرده ایم و امیدواریم تا بتوانیم یکی از بهترین سایت های آموزش رایگان فناوری اطلاعات باشیم.
ضمن دعوت شما به سایت از شما خواهشمندیم در صورت امکان سایت ما را با عنوان: آموزش کامپیوتر لینک نموده و از وبسایت ما حمایت کنید.
امید است با مطالب آموزشی مفیدی که در سایت قرار میدهیم جبران کنیم و اینکه شما نیز در پیوندهای فارس لرن لینک میشوید.
با تشکر فراوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی