روستای پررود

الموت غربی

روستای پررود

الموت غربی

روستای پررود

روستای پررود، در بخش رودبار الموت غربی(رودبار شهرستان) حدود شصت کلیومتر و یک ساعت فاصله از قزوین و در شمال قزوین قرار دارد و با استان گیلان و بخش اشکورات همسایه است. زبان مردم پررود تاتی گیلکی است و با مردمان جنوب مازندران و گیلان همزبان و فرهنگ هستند. محصولات کشاورزی روستا فندق و اخته زغال و برنج و گردو می باشد. امامزاده کنعان از نوادگان امام سجاد علیه السلام زیارتگاه اهالی روستا و دیگر مردم رودبار است.
سامانه اطلاع رسانی پیامکی روستای پررود:
10005000010000

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

پررود با حال و هوای عید | عکس

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۳۴ ب.ظ

چند تا عکس با حال و هوای فصل و سال نو از روستای پررود و کمی هم تلاتر

برای دیدن عکس در اندازه اصلی بر روی آن کلیک کنید


لطفاً برای حدود صد عکس دیگر به ادامه مطلب بروید


عید نوروز و حلول سال یکهزار و سیصد و نود و دو را به همه شما تبریک و تهنیت عرض می کنیم

ان شاء الله سالی همراه با خوشبختی و عافیت و سلامتی و سرشار از شادمانی داشته باشید

نظرات  (۱۰)

۰۵ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۱۸ یوسف علیخانی
سلام و سال نو مبارک. شاهکارند این عکس‌ها. شاهکار
پاسخ:
سلام و ادب و احترام جناب آقای یوسف علیخانی!
بنده با سایت شما در ارتباط هستم
با تادانه
با تادانه ی پادکست
با نشر آموت
با نوشته هاتان
با اژدها کشان
با قدمخیر مادربزرگ
و ....
خدا خیرتان بده
بسیار خرسند و خوشحالم از همکلامی با شما
ممنون و متشکرم
باز هم به پررود مجازی بیایید
منتظریم
توفیق مزید
۰۵ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۰۴ سید ناصر ساجدی
زیبا بود آقای نوروزی
عیدتان مبارک
پاسخ:
سلام و ادب
ممنون آقای ساجدی!
عیدتان مبارک
سال خوب و خوشی داشته باشید

۰۶ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۱۱ یوسف علیخانی
از دیروز سه چهار بار اومدم و به این عکس ها خیره شدم؛ مخصوصا اونا که از گردنه دورچال گرفته شده سمت پررود. یاد خاطرات کودکی‌ام افتادم، وقتی هنوز "قدم‌بخیر"ماما زنده بود و سالی یکی دو بار می اومدیم دورچال و بعد می‌رفتیم پررود؛ پیش خاله‌زلیخا و آقای مولایی (مش‌نظام). بین سال‌های 61 تا 71 که قدم بخیر رفت. آخرین بار که ا ومدم دورچال، سال 82 بود و آخرین باری که آمدم پررود، سال 84. نتوانستم این قوطی کبریت‌ها را تحمل کنم و آن بنای تاریخی قدیمی را از خاطر ببرم. ممنون دوست من. ممنون. در سایت تادانه، لینک دادم این عکس‌ها را.
پاسخ:
سلام و ادب جناب آقای علیخانی
خوشحالم که یه نویسنده و هنرمند کشور که همشهری هم هست از وبلاگ بازدید کرده 
بنده هم یادمه دوران بچگی یک بار با اون اتوبوسای شاسی بلند برای زیارت از پررود آمدیم میلک تو اون جاده خاکی با ترس و وحشت!
همسن هم هستیم
بنده هم 1/ 1/ 1354 هستم! :)

عید امسال که دو روز رفتم پررود فرصت نشد برم باغ بلاغ! یه روزش که به روایتی شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله بود اصلاً از خونه (ی پدرم) بیرون نرفتم
فرداش خونه دو سه تا فامیل رفتم
بعد از ظهرش هم که مجبور شدم بیام قزوین (پدرم رو بردم دکتر .. )
بازهم منتظرتان هستم
توفیق مزید

گفتید قوطی کبریت ها ... فرهنگ مردم رو هم تغییر دادن .. مخصوصاً اینکه تو محل قدیمی باید از اینور پررود تا اونور می رفتید از کوچه پس کوچه هاش تا برسید به خونه کنار باغ آقای مش نظام مولایی ......

تشکر از لینک مطلب در تادانه
توفیق مزید
سال نو شما هم مبارک
از دیدن عکس ها لذت بردم.
تو این هوای با طراوت بهاری باید اونجا بود و لذت برد.
همیشه شاد و خندان باشید.
پاسخ:
سلام و ادب
ممنون
خوش آمدید
سلام ، عکس ها بسیار زیبا بودند ،  لذت بردم از دیدنشون ،  این روستایی که خونه ها خیلی مرتب و شیک کنار هم هستند چه روستاییه  ؟   خیلی جالبه 

ممنون که وبلاگ مارو هم لینک کردید.
پاسخ:
سلام و ادب
سال نو شما مبارک آقای فلاح
روستای پررود، الموت غربی
خواهش می کنم

داوود جان سلام، سال نو هم مبارک، جداً که خیلی ازت ممنونم، وای، چه حسی به من دست داد، واقعا ممنونم. بعضی عکسات رو ندیده بودم. عجب حکایتی داره این عکسها، وای. بازم دستت درد نکنه، سلام خدمت خانواده و دختر نازنینت برسون.
پاسخ:
سلام و ادب و احترام
سال نو بر شما و خانواده محترمتان هم مبارک باشه
ان شاء الله که اومدیم قم خدمت تان خواهم آمد
اگر هم! عکس قدیمی از تلاتر داری آماده کن بزنم وبلاگ
من هم پر از احساس شدم وقتی نظرتان را مشاهده کردم
توفیق مزید
۲۴ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۸ حسین اکبری
خیلی عکسای قشنگی گذاشتی
اگه واسه وبلاگ کمک خواستی میل بده
aghaye.khodam@ymail.com
پاسخ:
سلام و ادب
چشم
۰۷ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۳۵ یزدان قلندری

سلام

قشنگه .

از آن جهت که شما عکس می گیرید قشنگه

پاسخ:
سلام و ادب
ممنون آقا یزدان
شما هم از طبیعت زیبای پررود عکس داری بفرست به ایمیل من که بزارم تو وبسایت ...
motakef@chmail.ir
۱۱ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۱۴ محسن شعبانی ورکی
فوق العاده است
زنده باد الموت
پاسخ:
سلام و ادب
زنده باد!
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۵ مهدی زمانی
با سلام و ادب ممنون سایت قشنگیه ..

پاسخ:
سلام و ادب و احترام
لطف کردی آقا مهدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی