روستای پررود

الموت غربی

روستای پررود

الموت غربی

روستای پررود

روستای پررود، در بخش رودبار الموت غربی(رودبار شهرستان) حدود شصت کلیومتر و یک ساعت فاصله از قزوین و در شمال قزوین قرار دارد و با استان گیلان و بخش اشکورات همسایه است. زبان مردم پررود تاتی گیلکی است و با مردمان جنوب مازندران و گیلان همزبان و فرهنگ هستند. محصولات کشاورزی روستا فندق و اخته زغال و برنج و گردو می باشد. امامزاده کنعان از نوادگان امام سجاد علیه السلام زیارتگاه اهالی روستا و دیگر مردم رودبار است.
سامانه اطلاع رسانی پیامکی روستای پررود:
10005000010000

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

مستندی از مستند!

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۰ ق.ظ

سبک زندگی اسلامی، این عنوانی است که مقام معظم رهبری مد ظلّه العالی تاکید بسیار زیادی دارند تا در زندگی ما ساری و جاری باشد. (در یکی از پست های وبسایت شخصی کلیپ این بیانات را گذاشته ام) 

به همین خاطر هنرمندان ولایی و متدین ما هم دست به کار شده اند و در این زمینه مستندهایی را تهیه می نمایند. یکی از همین گروه های مقید به اجرای منویات رهبری هم جهت تهیه یک مستند از زندگی یک طلبه (ای که در زمینه های فضای مجازی و هنری فعالیت دارد) مستند بسازند. که حقیر را انتخاب کردند. گرچه بنده خودم را لایق و شایسته ی این منظور نمی دانم اما لازم دیدم که قدمی هرچند کوتاه و ناقص در زمینه منویات رهبری بردارم.

در نوبت اول دوستان مستند ساز به کارگردانی آقای محمد خانی از تهران آمدند و در امامزاده  حسین قرار گذاشتیم و برنامه ریزی شد و بعد برای دیدن مکان های مربوطه اول به مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین محل تحصیل بنده و بعد به مسجد شیشه گرها که ظهر و صبح امام جماعتش هستم و بعد به مسجد آقا سید کاظم که امام جماعت شب هستم، رفتیم. بعد از نماز مغرب و عشاء دوستان به تهران مراجعت کردند.

بعد از حدود یک هفته تماس گرفتند و قرار شروع ساختن این مستند در روز جمعه گذاشته شد و پنجشنبه از تهران آمدند و با هم اول رفتیم روستای پررود که صبح جمعه تصاویر مربوط به پررود  و آبیاری باغ فندق را گرفتیم و بعد از ظهر هم آمدیم قزوین و مدرسه شیخ الاسلام و بعد هم مسجد آقا سید کاظم.

کارگردان: مهدی محمد خانی

فیلم برادر: امیر نصیری

 صدابرداری و دستیار کارگردان: سعید محسن یوسفی

برای دیدن عکس های مربوطه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

    پررود

 پررود   

    

برای مشاهده حدود هفتاد عکس دیگر لطفاً به ادامه مطلب بروید

پررود

پررود

                                                 

نظرات  (۱)

کارت عالیه فقط بیکاری
لاقل عکس میذاری تکراری نذار از یک عکس 3 تا عین هم میذاری
پاسخ:
سلام ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی